Ontmoetingsreis Bolsward-Oeganda 2025

Ontmoetingsreis  Gasthuiskerk – St. Stephen

“Wij een kerk zij een kerk”

Van 17 t/m 25 januari 2025 bezoeken 12 gemeenteleden onze zusterkerk in Lukomera .

We verblijven in het guesthouse van Serve Direct in Lukomera. Een dorpje op ongeveer 2 uur rijden van de hoofdstad Kampala. In Lukomera is dus onze zuster gemeente van de St.Stephen church. Het guesthouse wordt tijdens ons verblijf beheerd door onze gemeenteleden Johannes en Gé Holwerda die ons die week ook zullen begeleiden.

Tijdens het verblijf van de Bolswarders is er een jeugdconferentie waar we aan deel zullen nemen. Daarnaast zijn er ontmoetingen met gemeenteleden van onze zustergemeente en bezoeken we natuurlijk de kerkdienst op zondag in de St.Stephens church.

Wat zijn de activiteiten vanuit de werkgroep Oeganda van de Gasthuiskerk:

Ondersteuning agrarisch trainingsprogramma in samenwerking met de stichting Foundation for Farming
Opzetten proeftuin
Ondersteuning St.Stephen o.a. bij de Jeugdconferentie
Ondersteuning basisschool (fonds voor schoolgeld aller armsten, boeken, schoolmaterialen enz)

Voor inlichtingen:

Johannes Holwerda / 572554 / 06-19283304 j.holwerda@solconmail.nl